Trött Lena, 30 maj...

Jag är trött på det mesta.
Att snitta förkylning 1 ggn/månaden, att se alla kära par pussas o gulla o sakna ngn egen kille, vara feg o blyg, in te ha några pengar nu i sommar. Aah, listan kan la göras lång.

Det här med par oså. Grattis de alla som hittat en kärlek. Jag bara är grön av avund. Amen lixom, när träffar jag the love of my life? Jag har nog egentligen bara en stor kärlek i mitt liv, förutom sprit, cola o Gillmore. Nämner inget namn, blir bäst så. Men, tror nog inte att han vill ha ngn flickvän. Nu... eller aldrig. Suck. Pust.

Ajja, nu står hästen min på grönbete. Blir inte så mkt bete för hans del. Han ska tränas åtminstone 5 dagar i veckan. Han  ska vara med i kvalitén och kanske 4-års championatet. Ska även rida syrrans häst mkt. Ska kanske vara med på ett meeting. Känns najs asså! :)

Ibland saknar jag att röka en cigg då o då. Inte knark, utan vanliga cigg. Det är ngt lustigt lugnande över dem. Förr, när jag rökte (gör det inte längre) så gick man ut på en rast mellan lektionerna o tog en cigg. Man slutade vara så stressad då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0