26 maj

Vet du hur härligt det är att sitta vid 10 tiden på kvällen med fönstret öppet o höra fågelkvitter? Det är jävligt najs faktiskt :) Himmlen har sån fin färg. Lila, rosa och ljusblå. Nu låter jag som nån tönt, men va fan... Äre fint, så äre! ^^ 
Funderar på att dra mej mot sängen snart.
Kan berätta att jag börjar vara något nervös inför clear-rounden i morron. Okej, bara 30 cm, men så längesen jag var med på något sådant, och hästen har aldrig hoppat bana elr så.
Men igår så hopptränade jag o Gillmore :) Var helt slut efter framridningen. Han hade nämligen bestämt sej för att vara fiolsträng på ena kortsidan, och grand-prix häst på andra sidan av banan. När jag väl hade fått egenom honom så han var lyhörd, så var han så fin. Men jag var helt slut! Han gick i fin form o jobbade på som tusan! William sa att han aldrig hade varit så fin. Det är kul att höra sånt, man suger åt sej som tusan. Sen så blev det att hoppa kombination typ. Hoppade en 50-oxer. Allt gick jättebra även där.

Har jag någonsin sagt att jag älskar min Gillmore? :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0