24 maj

Har varit och inhandlat ett nytt linne idag :) Vitt brottar, najs najs.
Men det mest najsiga är att jag kom i ett S. Vet inte när jga hade S i nåt klädesplagg sist, så jag är glad :)
Fick även bli en sväng in på Åhlens och köpa en ny mascara. Stiletto-mascare elr ngt liknande heter den. Min/mina gammla mascaror som jag använder tillsammans är inte slut än. Så blir till att spara den lite till.
Och pappa som sa att han inte skulle följa med mej in i nåra affärer, stackaren, han fick ändå följa med. Han såg dock inte så nöjd ut, men han får väll stå ut när han har en dotter :) Liksom, vem kan motstå att springa efter mej i affärer? Inte han tydligen, haha :D

Fick även nyss veta att min lilla grabb går ut på sommarbete på lördag. Hoppas att han käkar upp sej lite. Han är föööör smal just nu. Synd att man inte kan ge lite av sitt eget fett till hästen, skulle vara bra ;)
Måste bara hålla igång honom till kvalitén o det har varit, sen kan han få ha det lite... slappt.
Clear rounden på onsdag närmar sej. Jag ska ha på mej nyputsade svarta läderstövlar, vita ridbyxor, o klassens svart-vita avslutingströjja på mej. Gillmore får ha på sej ett svart-vitt schabrak :) Kanske första rosetten plockas oxå.

Nääh, nu ska jag nog snart åka ut till Gille. Skulle kanske galoppträna på ett fält. Se hur det går?

Hörs sen, om jag har överlevt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0