22 maj

Idag åkte mamma o jag till Ikano med syrran för att jag skulle köpa avslutingskläder.
Men blev ganska mycket panik innan. Visar sej att jag inte hittar mitt bankkort. Fan! Så mamma fick bli den stolta sponsoren till:
-Ett par jeans från Cubus. Ser ut att vara lappade på knäna, med en mudd nertill.
-En grå tröjja med 3 kvarts-ärm från JC.
 Gick på Ikano i nåra timmar, o hittar bara det? Känner mej lite kräsen faktiskt. Har väll ingen direkt stil, men vet vad jag vill ha...
Men men, tog en fika med mor o syster o pratade lite.
Känns lite wierd att min syster ska ha barn om nåra månader. Men jag vet att hon kommer klara det. Jag är avundsjuk på min syster. Nej, inte att hon ska barn, för det vill inte jag ha. Men hon är otroligt stark. Bara att hon orkade göra en anmälan på honom som misshandlade henne o min mamma. Att våga gå upp i rättegång o möta honom. Sätta dit honom. Jag kan ringa till henne när jag vill. Om det skulle hända något med mej, skulle hon slänga sej i bilen o komma o hjälpa mej. Hon är utan tvekan en sju jävla bra syster. Och jag älskar henne. Blod är starkare än vatten.
Jag har även en till syster. Henne älskar jag lika mkt. Så jävla synd bara att hon bor i motala...

Och på Ikano var även den älskade Johan Palm.
Varför denna hysteri över någon människa? I don't get it. Jag har gått på samma skola som grabben i 3 år. Har hört honom sjunga varje skolavsluting. Visst, han gör väll? bra låtar, men det är verkligen ingen musik jag lyssnar på. Kolla på de som lyssanr på honom. Det är fjortisar. Sen kollar man på de (oss) som inte lyssnar på honom. Ikke-fjortisar, elr va fan man ska säga... Lyssna på In Flames istället. Mycket mer hälsosamt, I promise!
Men men. Alla har sin egen musiksmak, o man får väll trots allt önska grabben lycka till.Det är ju inte varje dag nån från lilla Degadala blir känd :) 

Take care alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0