19 maj

Idag när jag kom till skolan upptäckte jag att en klasskompis -föredetta bästa vän till mej- har försökt kopiera min stil. Hon hade på sig exakt likadant som jag hade igår. Gulligt... 
Igår hade jag på mej min avslutningströjja, ett vitt och ett svart linne som gick lite längre ner som man kan ha till leggings, svart leggings och vita tygskor. Det enda som skijde det åt, var att jag hade strumpor till, vilket inte den här bruden hade.
Shit, att jag kunde vara en sån förebild, det visste jag inte :) Men men, kul att nån vill vara som en när man knappt vill det själv.

Men men, slut om det. Snart blir det stallet. Tyvärr ingen ridning, har två hästar att göra i ordning till själv idag. Dubbel ridning i morron kanske, om jag hinner, med tanke att dom snyggaste Johanna, Elin, Linnea, Ida och Jennifer kommer. Kommer bli awsome! :)

Kanske blir ett inlägg i kväll oxå om inte Linnea hänkar på sin kära mor hit. Ska nämligen vara Lyrkmöte här hemma.
Så kommer vara fullt med folk här hemma, hjälp!

Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0