18 maj

Jag är så trött på att folk snackar skit pga avundsjuka. Men men, snacka skit. Det är ändå inte sant.

Har inte hänt så mycke i dag. Skolan gick la an. Linnea panga en lampa i matsalen idag- med hövet! Bra jobbat tjejen! :)
Typ inte alls alla som kolla nerrå!
Sen vid ett snackade jag med fältare -Jessica och Roger- om det jag tidigare skrivit om, det om att jag är rädd o det om ni läst det. Blev inte så mkt klokare på det, men men. 
Skrev om andra världskriget på so:n. Okej, jag kan inte så mkt, men jag tkr att det är intressant med Pearl Harbor (o jag tror oxå att Pearl Harbor hade störst roll i att de allierade vann kriget, japp) och andra världskriget.   

Sen talade syrran om att jag kanske ska vara med på ett hoppläger. Ska bli kanoners om det blir så. 
Ska nog även åka o kolla på tävlingarna på Strömsholm i sommar. Det blir roligt det! 
Tog en promenad med Gillmore, o Linnea hänkade på. Det kom en skåning? o försökte snacka med oss o fråga vart en lyftkran stod. Men, vad fan är kranlyft som jag så snyggt uttryckte mej? Jarru, det vet jag inte en själv serru!
Men i alla fall, skåningen kom i en stor lastbil. O min lilla perfekta Gillmore brydde sej inte ett skvatt. Är han duktig? Yes!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0