17 maj

Blä blä blä. Jag är ganska sur idag. Har haft typ damp 2 ggr på mamma o pappa. Först på pappa, sen på mamma.
Kalla mej mensbarn om man vill, men va fan! Okej, kan verka som en världslig sak, men när man väl blir übersugen (som inte inträffar så ofta!) på cola o sourcream chips o det inte finns hemma, visst fan lackar man ur! Att mamma aldrig lär sej att köpa hem det man vill ha. Suck!

Hopptränade med Gillmore idag. Så duktig så. Hoppade inte så högt, men för honom gäller det att lära sej teknik. Det passar mej perfekt eftersom jag inte är så glad i att hoppa högt. Blir sen när vi har förtroende för varann! :) Hoppar i galopp gör vi ju nu redan på låga höjder, och eftersom han har jättefin galopp går det nog kalasers! :)

"I heard on the street that you was seeing some one.
It knocked it off my feet.
I haven't even cried.
But, I knew all the time that it was true"
-Men hur kunde jag blunda för det i 4 månader?
Det bästa är att jag förhoppningsvis har kommit över dej.
Men helt kommer jag inte komma över dej. Du kommer att finnas i mitt hjärta för alltid.
Jag som trodde att vi skulle åldras tillsammans....

Ajja, funderinagr elr ej, jag ska nog dra te konsum o köpa chirre nu.
 Hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0