13 maj

Kom på att det är lite mindre än en månad kvar til skolavslutningen.
Ganska blandade känslor.
Skönt att få lägga lagmantiden bakom sig. Men sen så är det sista skolavslutningen med Fanny, Nathalie, Ida och Johanna. Trist :/

Kärlek är ett helvete när det går fel.
Ett himmelrike när det går bra.
Hur gör man när man vill ha 2 killar? Bägge är snälla o allt. Men ändå så tänker man: om jag blir tsm med den andra, så går jag miste om den andra, vise versa. Fuck... Jag tror att jag ska skriva en handbok i kärlek åt min systerdotter på 3 år och mitt kommande systerbarn. För nått om kärlek, det kan jag bidra med.
Som t.ex: "Tro aldrig på vad killar säger på fyllan, håll inte på med nån för gammal, låt aldrig killen tro att han får göra som han vill med dej" o.s.v...... 

Kommer kanske ett inlägg senare.

Sug o svälj, trevlig kommande helg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0