11 maj

Vet ni hur det är att känna total panik?
När man måste se sig över axeln för att vara säker på att det inte är ngn där?
Jag minns hur det var för bara en vecka sen. När man hade sina vänner som var vänner med halva stan, och man kunde känna sej trygg. Innan man tog felsteg.
Det värsta är nog skitsnacket som går om en. När man inte ens vet vad som sägs.
När det står i stil med "jag ska slå sönder er horungar" på vissa personers msn. Man vet inte om det är riktat till en elr ej.
Jag vet inte hur jag mår elr vad jag tänker längre...
Allt jag vet är att jag vill att skiten ska ta slut.

Vad som hänt idag då?
Joo, blev stallet vid halv åtta i morse, skulle rida lektion för William tsm med Linnea o hennes Sally :)
Gick så där...

Sen nu så var jag o träffa Jonathan en stund :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0