9 mars

Hej hej! :)

Vet ni? Läget va inte så som jag trodde, så jag är ganska glad faktiskt :) Det gäller nämligen att jag är kär, mohahaha!
Jag svävar på moln, o tänker på killen typ... 24/7, som man ska när man är kär :) 
Nu är det ju bara att komma på hur jag ska gå vidare, men det löser sej ju nån dag säkert.

Hmm... Helgen har passerat fort.
I fredags så festade jag o Elin med massor annat folk. Det var najs! (y)
Sen i lördags festade vi igen , hihi ^^, Tog det lugnt med alkoholen, drack nån öl o nåra groggar, blev inte onyckter :) 
Jag, Elin o Andreas satt uppe halva.. eller hela? natten o snackade. Det var roligt o trevligt :) 
Jag somnade i fåtöljen, hihi :) 

Gillmore mår bara bra :) Jag tror att han tycker att det är skönt med vila. Lillkillen har vuxit så det knakar bara på den tiden som han har varit hos mej.
Fatta, den 21 har han varit hos mej i 2 månader..

O den 18 är det 3 månder sen Scarlet... aah du vet...
I år är det även 4 år sen fager fick somna "/ Gosh vad jag saknar honom!
Hoppas att han o Scarlet har det bra tsm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0