4 mars

Onsdag... onsdag, hur tråkit låter inte det bara på en skala?
Allt känns så... så... fan, allt är så rörigt.
Jag vet inte hur livet ska sluta. Efter sportlovet vi hade känns allt... jag vet inte, det känns bara rörigt.
 Det känns som om alla skulle må bra av att jag tog avstånd till dom. Jag mår inte bra själv, jag känner mej nere hela tiden, allt bara går emot mej känns det som. Hur i helvete ska jag då kunna få nån annan att må bra?
Jag dissade den jag tyckte om så jävla mkt, för han var inte bra för mej...

Men jag har ett stort jävla problem.
Jag är kär, o åt helvete oxå. Ska inte den här känslan kännas bra, man ska sväva på moln? Jag vet att man inte väljer vem man ska tycka om o så vidare... men vrf just han? Vrf när jag vet om hur det är....?
 Jag är trött på livet, vill att nått ska hända nu.

Att få han, det är nått jag önskar så jävla mkt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0