12 mars

Shihoo vad tiden går, eller vad säger ni? :)
Jaao, så man vi ju meddela att jag fick en ny mobil av mamma o pappa o tisdags, thnx :) w595, om ni ville veta. Jakla bra mobil för det andra, o för det tredje: den är självklart mörkgrå :)
Jaao, o för en gångs skull har jag planerat i förväg vad jag ska göra i helgen, tror jag i alla fall.
Lkpg med Elin till Andreas kanske :) Måste bara ta reda på tågtider, så mamma "bara" behöver ge sej upp mitt i natten o köra till station, i stället för enda till lkpg, visst är jag snäll? ^^,

Imorron har jag Ella oxå. Rida henne lite, o se hur ljus Gillmore har blivit (det där med färgen återkommer jag till om några ord). O hur mkt han har vuxit, det blir kul.
Joo, nu tillbax till färgen. När Gillmore föddes var han mörk svettfux med en stoor vit bläs. Bläsen har han kvar, men nu är han nästan stålgrå, lite mörkfux underst och vitprickig. Han ahr svart man o svans, o nästan ingen pannlugg, hihi :)
Han ska bli skimmel, jippi. Och han är expert på att skita ner sej, så det blir roligt med en skimmel.. eller inte, hihi ^^,

Satt o snackade med Jonathan idag, en kille från lkpg. Väldigt trevlig kille :)

Hmm, jag har så jävla mkt frågot just nu i mitt liv.
Jag menar, hur mkt är garanterat, o inte garanterat här i livet?
En skrämmande sanning vi alla står inför, är att vi någon gång kmr att möta döden, på ett elr annat sätt. Jag har redan fått sörja två hästar, under loppet av 3 år.
Vad händer den dagen jag måste sörja mina vänner, för att de har dött. Sen är något annat garanterat, och det är att vi måste hålla begravning för familjemedlemmar. Det är nog det mest skrämmande av allt....

 Hade bra, xoxo Lena<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0