Sextonde juni tjugohundranio

In your eyes I see it all so clear

När jag kom in på blogg.se's sida, står det ngt om att nån Bagge o en annan ska gifta sej. På ngt sätt lyckades jag läsa Linda Bagge elr vad hon heter, som Nils Bagge. Tror att det är för att det stod att hon o nån Niclas ska gifta sej? Ajja, har kommit på att jag läser mkt fel, haha. ajja, dålig humor, jajjemän.

Hoppläger 22-23 juni med Gilleboy. Den lilla dryga snorungen till häst, tror närmare bestänt att jag måste skaffa hingstjedja till han... när jag är ute o går med han sätter han in nosen mot bogen, spänner upp sej o går. Vad får jag göra? Joo, antingen åker jag på hälarna efter han hängande i grimmskaftet, annars får jag springa efter. Nääh, kör lite horsemanchip med han först, tkr inte om att använda kedja så mkt...
Men men, får väll trösta mej med att han bara är 4, och att han inte förstår bättre.
Han fyllde faktiskt 4 den 10 juni. Dum mamma som inte kommer ihåg sin lilla pöjkes 4 födelsedag :< Skärpning! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0