28 juli, again!

Behöver ventilera lite...

Vet du hur det känns att veta att man ska förlora ngt man håller kärt? Jag väljer nog hellre att leva i ovisshet om sånt. Nu går jag istället och väntar på att få ett samtal om hästen gick egenom besiktingen. Det är rent av a pain in the ass!
Jag har redan gråtit, frågan är om jag kan gråta mer? Stå där i stallet, ha ett leende på läpparna mot de nya ägarna när de ska hämta sin nyinköpta häst, överlyckliga.
Lycka... Lycka, det är ngt jag har kännt så fort jag ridit Ella.
Om de bara vet vilken toppenhäst de köpt. Jag skulle i stort sett kunna ge vad som helst för att få den hästen.
Men, nu är det ngn ny som får henne i stället.
Ngn ny som ska hålla henne kär, älska henne tills hjärtat säger stopp.
För det är ngt jag gör. Jag kommer alltid älska den hästen. För mkt tyvärr.
Skåne, det känns väldigt långt bort.
En stor klump i halsen.

Min fina, lilla, vackra, underbara Ella. 
Min Ella, fy vad jag kommer sakna dej.

En klump som troligtvis alltid kommer finnas där

Kommentarer
Postat av: Fannyyy! :>

Hon kommer nog få det bra gumman! :(<3

2009-07-29 @ 06:58:19
URL: http://www.fannyborg.blogspot.com
Postat av: jessie

skåne e inte så långtt borta:p e där flera helger varje månad nu... tar bara tre timmar ner. du kommer kunna åka förbi om de e det :p men hon kommer få det bra.. du har din egna skatt nu att lägga all tid på oxå lena.. :P

2009-07-29 @ 13:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0