28 juli

En liten, liten varelse har kommit in i mitt liv. Hon är liten, o väger ca 3 kilo. Hon är ngt av det finaste som finns, och heter Tindra :)
Nej, jag har inte blivit mamma, utan moster!
Att en så liten varelse kan fasinera så mkt som hon gör, kan jag inte förstå. Man bara sitter och tittar på henne när man håller henne.
Hon är så grymt fin. Helt perfekt :)

Hade en dust med syrrans fuxkärring till häst förut. När jag kortade henne, o krävde att hon skulle jobba, hoppade hon fram, sprang på sidan och sprang baklänges. Jag lät henne hållas, men när hon ställde sej rakt upp fick det vara nog. Blev så sur på henne att jag dunkade spöt i huvvet på henne. Hon blev då så frustrerad att hon skakade, så jag hoppade av och lät henne vara.
Men i morron Applan, i morron!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0