9 januari

Jippi! Idag fick redapå trycken vi kan ha på tröjjorna till avslutningen. Spännande! Gillade en bäst; Jag glömemr aldrig en k.k (=klasskamrat) haha... den var kul. Undrar hur det kommer gå när när... 25? villjor ska försöka komma överens.
Ajja, det blir roligt att sluta nian i alla fall. Är inte så nervös inför nationella. Mer nervös för om jag kommer in på fordon eller ej... Ska söka i februari. Bara jobba med betygen, så ska det nog gå :)

Usch, jag får inte rätsida på en del saker... Ska jag dissa, lr inte? Ska jag vara på mer, lr inte? 
Kan inte nån bara säga vem man ska bli ihop med med o allt? Allt skulle bli så mkt lättare då...

Ikväll vet jag inte vad som händer, få se om det händer nått skojj :) 
Skulle vara kul att festa, men annars kanske det blir att krypa ner i soffan med mysisar o dra på en film, det är ju inte alltid helt fel det heller :)

O sen! I morron ska vi åka o kolla på Gillmoore igen, längtar! :D  

Kyssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0