8 januari

Första skoldagen genom förd på det här läsåret. Fattar inte hur sjukt fort jullovet försvann.. jisses... men snart äre nästa lov.
Hade Ellabus i dag, red lite dressyr, o hon var sååå fin! På slutet lossnade hon helt, o trampade under sig, det var kul. En så härlig känsla när man känner att hästen o en själv inte behöver fajtas för att hästen ska gå så där fint. Det är najs! =)
Har henne i helgen oxå, rida lite dressyr då oxå kanske...

Just det! Ska åka o kolla på Gillmoore igen på lördag, hoppas det blir han, skulle vara så kul!
Köpa nya grejjer när jag fått hem nästa häst, det blir roligt.
 
Och vet du? Jag är så trött på en del människor. Jag skulle kunna ge nästan allt... eller jo! ALLT! 
För en person vars namn jag inte nämner här. Förut fick jag dom där fina messen: saknar dej, tänker på dej, önskar att du vore här o.s.v... Viist, han är väll inte den bästa personen att villja satsa på, men har kärlek nån gräns? Jag vet inte längre. Det är fan honom jag kan gråta över. Jag vet inte hur många nätter jag legat vaken o tänkt på han... *suck!* Jag vill ha han, så äre bara! 
Kärlek är skit, om du inte visste det redan... 

Kyss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0