11 januari!

-Hello MONSTER! :D -Hello BAUSER! :D
Haha, nä vars :) Så brukar det låta när jag o Linnéa träffas, haha!
Hon o hennes föräldrar, Maria o Kim, var här igår. Jag o Linnéa försvann upp till datorn satt här o dampade. Det var roligt. Satt o kollade i årets skolkatalog från skolan. Sen tog vi kort o lite :) Messades gjorde det oxå en hel del!
Sen fick jag det mest wierda samtalet någonsin!
"När du o jag var ihop. Eller! Under tiden du o jag hållit på med varandra......"
Jisses jag blir inte riktigt klok!

Idag blir det att rida Ella en sväng ihop med Ida o Applan. Det år nog bra.
Längtar tills på fredag när vi ska åka o kollapå Gillmoore igen. Tror att jag även skulle få testa att skritta lite på han då med. Mamma har tvättat mina ridkläder tills då med. Tur att jag har typ femtioelva hundra uppsättningar till! :)
(Det brukar hästmänniskor ha.. haha!)

I morron äre skola igen, träffa bruddsen :)

Pyss o kram, cykelram, haha!

Ps. Linnéa "cyklade" på mitt golv, haha! x) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0