1 februari

Jag är dålig på att vara aktiv på bloggen, fy skäms på mej :)
Men nu äre så att jag har inte så mkt fritid. Jag har nämligen fått hem Gillmore som jag skrivit om tidigare. Han har bott hos mej sen 21 januari. Full rulle med en unghäst, men det är kul. 
Har inte ridit honom så många ggr, men fick en sadel i tisdags till honom. Men satte igång ridingen igår. Skrittade ut, Ida gick med o ledde honom. Han skötte sej jätte bra! Inget bus eller så. 
Idag ska vi rida ut igen. Ida ska rida Applan o jag Gillmore. Undrar hur det går, haha!

Men ni kanske vill veta vad som mer tar upp min tid? Vännerna, varje helg äre fest som gäller i sort sett, haha :) 
Så det är bara att åka till stallet på dagen, sen kompisarna på kvällen.
Den här helgen var inget undantag, thihi ^^

Kanske tar ett inlägg lite senare när jag har varit i stallet.  

Kyss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0