23 augusti

Vrf kan man inte berätta för personen när man har känslor för han? Gaah, I'm going mad!
Livet blev så förtvivlat komplicerat när man kom upp i 15-16 årsåldern. Samtidigt är det ju jag själv som sätter hinder för mej, det vet jag så väl . För väl kanske? Men ändå gör jag inget åt problemet.... Wierd huh?

Har gått första veckan i skolan. Slutat 12 varje dag, annat blire kommande veckan. Skulle tro att vi slutar vid 3-halv 4 varje dag. Har i alla fall en väldigt bra klass, inga grupperingar än så länge, och tror inte heller att det blir nåra sånna.
Men skolan, Ljunkan, är sjuuuuukt! stor . Föresten är nog sjuuuuukt stor bara förnamnet. Men ajja.

Ska nog träffa Sofie nu kommande veckan oxå, har inte träffat människan på evigheter! :)

Ps. Min syster har tydligen hittat min blogg... Ds.

Kommentarer
Postat av: Syster1

Tänk för att det har hon!

Är så glad för din skull att skolan är bra!

Glöm aldrig hur mycket jag tycker om dig lillfjärten! Kram!

2009-08-24 @ 08:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0