2 augusti

Sitter hos syrran. Åkte in med familjen för att käka o ha mys, vilket det blev :)
Snodde datorn en stund, o just nu går Christina Aguilera varm på Spotify! Oh mother, en av de finaste låtarna den människan gjort, enligt mej.

Det är lite förvirrat hos mej just nu. En av de starka stöttepelarna i mitt liv, Ella, kanske har åkt till Skåne idag.
Red henne i går, för sista gången. Fy fan! Jag kommer sakna den hästen nått grymt... Det är ju "min" Ella :'/
Och veta att chansen att få träffa henne en gång till är lika med 0, så är det jävligt svårt...
Hon har vart med mej när nått så svårt som att avliva sin häst har inträffat. Bara den nya tjejen tar hand om henne, vilket hon säkerligen kommer göra.  Men ajja.... Svårt o jobbigt är det i alla fall.

Och mkt funderingar måste göras... återkommer nog om det när jag funderat färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0