31 oktober

Oj oj oj, vad längesen det var jag bloggade nu! :O

Hmm... förra fredagen var jag i ullared, o fyndade massor fint :)
-En skinnjacka
-En mössa, ska tilläggas att jag bor i den! ^^
-Ett par grå jeans
-En svart tjocktröjja
-Två linnen, ett dubbel-linne och en Looney toon T-shirt!
-Underkläder och strumpor
-Vantar
-Sonic Syndicates nya skiva Love and other disasters
-Ett täcke till hästen
-En grimma till hästen :)
Det var nog allt ^^,

Sen på lördagen blev det fest med Viktor, Elin, Linda och Jonna :)
Det var trevligt som tusan! Sen gick jag hem från tunet typ, till vasa, vid ca 3 på natten, ensam!
Hade nycklarna mellan fingrarna... Men som tur var så gjorde ingen något :)
Sen sov jag där, o på morronen gick jag till Elin och Viktor igen o snackade o lite :)

Sen på söndagen blev det fest igen, med samma folk, förutom Jonna som inte var  med.
Jag var väll typ inte nykter eller nått (a)^^
Jag gjorde bort mej.. usch! Fy fy!
Men men, småsaker... jag däckade vid 11, o sov till halv 1! Då gick vi hem o sov.

Sen i måndags var jag hos Tobbe nåra timmar, o lyssnade på musik o snackade :) Sen vid 20 i 12? så skulle han o Dennis gå upp till statoil o köpa nått att äta.. så vi gick upp dit, sen gick jag hem vid kvart i ett eller nått.

hade bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0