13 oktober

Jaah du, vad ska vi säga om ett?
Prao på lackeringstekink, det är ju skojj förståss :)
Idag, som va första dan, fick jag en skärm som jag skulle slipa på, sen tvättade jag av den, o fick lackera den.
Vit blev den, men det blev så jäklarns mkt rinningar, så fick slipa bort rinningarna, o lacka om den, den här gången tror jag inte att det blev rinningar, hoppas jag...! Får se i morron :) Roligt, det är det ialla fall!

Åkte till stallet efter att jag sluade, och skulle försöka rida Scarlet, men det var stört omöjligt!  Fan oxå! Hon bara slängde med huvudet så fort jag tog i henne. Ida klippte henne igår, och hon fick ett hjärta på rumpan! :)

                                                              

Jaah.... finns nog inte så mkt mer att säga :)                                                  

Kommentarer
Postat av: Alicia

Sööta är ni ihop =D <3

2008-11-09 @ 12:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0