10 oktober

Ojojoj då, nu vare längesen vi hördes, eller vad säger ni? :)

Kan ju berätta lite om veckan oså...
.... Förra Fredagen blev det att vara med Carro, Elin o massor annat folk. Va hos Tobbe oså, o det var kanonkul :)
Sova mellan 20-i-5 o 7 på morronen blev sletet sen på lördagen. Sov ju bara 5 timmar på torsdagsnatten...
Hålla i gång nära ett dygn, det var väll... ahh, hehe :)
Har blåmärken, aouch! :O haha! x)

I... nu ska vi se, onsdags var det! (Jisses, veckorna flyger iväg!) så hänkade Carro med mej till stan så jag käkade på Dave's, bjöd henne på cola, sen satt hon o snodde pommes o sås av mej, fy Carro ^--*  haha :)
Sen gick vi omkring på kvällen o snackade, det var roligt :)
Sen gick vi o satte oss vi Nordiska o pratade, o kom på att vi inte har nåra liv, haha ^^

I går vare först Elsa, sen Carro o Elin :)
Sen när vi hade sagt hej då till varann och jag gick hemmåt, så kom Ida när jag var vid "bytt & nytt", så vi snackade lite. Hade inte träffat människan på hela veckan! :O
Sen, när vi stod o snackade, kom Carro för att hon hade skjutsat hem Elin, så hon skjutsade först hem mej så jag hämtade min moppe, sen åkte vi omkring, o hamnade utanför Tobbes balkong o pratade med honom i över en trekvart haha!


Take care på er, o ursäkta franskan: Ta'n i mun ;) 

haha! :) kyssar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0