1 oktober....

Jah, då vare den första oktober.... Tiden går fort, eller vad säger ni?

7/11.... snart är vi där, och det är 3 år sen Fager lämnade oss.... 3 långa år... kan inte fatta det...
Tänkte gå bort o tända ett ljus för honom i hagen... Bara nått symboliskt... Kan inte fatta att jag gråter än när jag tänker på honom... Vad var det för dumhuvve som kom på ordspråket "tiden läker alla sår"?
Hur lång tid kommer då mina sår ta på sej? Ajja... hoppas att Fager har det bra... det är väll så man ska tänka, right?

Mamma o jag va på sharpman en svänga för att kolla krubbor oså... Det låter kanske löjligt, men det är svårt att bestämma sej för vilken man ska ta... ens lilla prinsessa ska ju ha det bästa :)
Runt den 20:de bär det av till nya stallet... måste åka upp i helgen och skura boxen... Måste få tag i spån oxå...

Prao den här månaden oxå, och jag längtar!
Dom verkade vara jättetrevliga när jag var där uppe och pratade med dom... Hoppas att det är så oxå.

Jag citerar Fanny, angående att unga är missnöjda över sina kroppar:
Ny Revolution: Älska din kropp!


Take care, kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0