19 november

Jag vet inte längre? Allt som kändes så självklart förut, är helt... jag vet inte, men... det fins inte ord så jag kan förklara.
Det är det som är så svårt. Men det som är ironiskt i allt, är att jag vill berätta så mkt för mamma, men kan inte.
Det går bara inte. Hur jag än försöker, så går det bara inte!
Sen de här jävla bråken, som jag har med mamma, de verkar inte försvinna.... Hon o jag är osams varje dag. Jag vet inte om det är nått, som typ har med att göra att jag är tjurig ungjävel, eller att hon jävlas med mej rent ut sagt? Alla dom här jävla tankarna... De snurrar runt runt i huvudet.....
Jag längtar till 2011, 18 o får göra som jag själv vill... That sounds sweeet!

pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0